Selskab på Agerbæk Hotel

Læg trygt jeres fest i vores professionelle hænder og bliv gæst til jeres egen fest.

På Agerbæk Hotel ligger vi stor vægt på, med vores erfaring, at kunne hjælpe og vejlede. I vores Selskabsafdeling har vi fokus på den personlige kontakt, fra fremvisning og reservation af lokaler, til valg af menu, blomster, musik, aftenens program og alt hvad der ellers kunne ønskes.

Vores selskabslokaler er til enhver lejlighed og danner hyggelige rammer til bryllup, fødselsdag, konfirmation, barnedåb eller en uhøjtidelig reception. Kokkene tryller årstidens menuer frem, og vores tjenere står klar til at varte jer op under hele festen.

Vores fornemmeste opgave er at sørge for, at I og jeres gæster får en uforglemmelig oplevelse.

Vi ser frem til at byde jer og jeres gæster velkommen til fest på Agerbæk Hotel.

Værd at vide:


Følgende er inkluderet i priserne:

- Selskabslokale

- Duge og servietter

- Standard blomsterdekorationer
  Specielle dekorationer og specifikke blomster
  kan tilkøbes

- Opdækning og betjening




 

 

Priserne er gældende for selskaber afholdt på Agerbæk Hotel med deltagelse af mindst 20 personer, og hvor den aftalte menu består af forret, hovedret, dessert, kaffe og natmad.

Børn under 10 år, fratrækkes der 50 % af prisen ved selskaber afholdt på Agerbæk Hotel med deltagelse af mindst 20 personer, og hvor den aftalte menu består af forret, hovedret, dessert, kaffe og natmad.

Frameldes kuverter senere end 48 timer før afholdelse af arrangementet, fratrækkes disse ikke i regningen. Der tages forbehold for trykfejl og pris- og afgiftsændringer.

Fødevareallergi og intolerance
Har du brug for information og rådgivning  omkring indholdet af allergener i vores menuer, er du velkommen til at kontakte os.

Kontakt os gerne

 

Du er velkommen til at kontakte os på telefon nr. +45 75 19 60 02 
eller hotel@agerbaek-hotel.dk

 

Vi glæder os til at gøre din fest til en uforglemmelig oplevelse.

 

Med venlig hilsen

Familien Rossau

 

Kontakt os gerne